Tutustu viehättävään SF -lahteen Fitbit Tiburon 1/2 -maratonissa ja 5K

Fitbit Tiburon 5K -ohjelmakartta

Harjoittelu Fitbit Tiburonin puolimaratonille tai 5K? Valmistaudu joitain erinomaisia näkymiä. Täällä ovat perusteelliset ohjelmakartat sekä puolimaratonille että 5K: lle yhdessä jokaisen puolimaratonin mailin jakautumisen Santos Laguna Paita auttamaan sinua tuntemaan kurssin.

Älä muista, että voit silti rekisteröityä alennettuun hintaan!

Fitbit Tiburon Half Marathon -ohjelmakartta

Aloita maili 1
Ylimääräinen 13,1 mailin matkasi alkaa aloittamalla Juanita Lane ja suuntautuu kaakkoon. Teet vasemman Tiburon Blvd: lle, sitten vielä yksi vasemmalle Beach Avenuelle aloitusalueen ohi. Ota vasemmalle Primary Streetille nopeaa retkiä Chiquen keskustan Tiburon -myymälöistä ja ravintoloista. Sitten siirryt keskustaan.
Mailin 1 ja mailin 2
Kun risteily oli ensimmäinen maili valmis, marssit Tiburon Blvd: lle. Sekä kaupunkista, entinen kaupungintalo ja Tiburonin pyöräteelle. Tämä osa on kaikki tasainen, mutta älä mene ulos niin nopeasti. Muista pysyä ihanteellisella polulla. Aivan ensiapuasema on tenniskentät.

Mailin 2 – mailin 3
Seuraamalla pyörätietä pitkin, kun suunnaat ulos katoksista puista ja nouset viehättävällä ranta -alueella vielä yhden tasaisen mailin.

Mailin 3 ja mailin 4
Tämä osa ohjelmasta vie sinut kuuluisan Blackien laidunten ja Lululemon -suosionosoituksen ja teräsrumpalien ohi ensimmäistä kertaa. Ole valmis joihinkin korkeisiin viiden ja energianhoitoon pitäen kuitenkin purjeet hiukan seuraavalle mailille.
Mailin 4 – mailin 5
Täällä SSC Napoli Paita kiivetä Blackien laidun ja koet juoksun ensimmäisen kiipeilyn. Pysy ihanteellisessa yhdessä Greenwood Beach Roadin kanssa.

Mailin 5 – mailin 6
Ylität tien ja kaarevan kävelyreitin yli, joka ylittää veden yli yhden tukiaseman. Ole valmis vähentämään käsivarsiasi ja laittamaan pääsi alas lyhyelle, mutta erittäin jyrkkä kiipeily Harbor Cove Method Hill. Käännä ihanteellinen mansikkaasemalle ja sitten vasemmalle Belvedere Drive -sarjalle mansikkapuiston ohi.

Mailin 6 – mailin 7
Tämä osa sisältää hienon ulos ja takaisin Belvedere -ajomatkan varrella nähdäkseen mansikkayhteisön vanhan kaupungin vetoomuksen. Menetelmällä kuitenkin käännät ihanteelliseksi ja päätät päivän suurimpaan kiipeilyyn, kuuluisaksi ”hain fin -kukkulaksi” Ricardo Roadiin. Neljät ja keuhkot palaavat, pysyvät johdonmukaisina ja vahvoina, mutta olet kouluttanut tähän ja matka tarvitsee haasteen.
Mailin 7 – mailin 8
Jatkat Ricardo Hilliä alas ja käännä sitten vasemmalle seminaarin ajomatkan ja vielä yhden avustusaseman päälle. Tämä ohjelman osa saat kaiken – sensaatiomaiset näkymät Mt. Tamille, San Franciscolle, Bay Bridgelle ja lahdelle. Todennäköisesti henkeäsalpaavin maili ohjelmasta mansikan niemimaalla, et edes huomaa liikkuvia kukkuloita.

Mailin 8 – mailin 9
Jatkat mansikan niemimaa pitkin ja käännät sitten ihanteellisen Fantastic Circle Drive -sovelluksen nopeaan yhteisösilmukkaan alamäkeen. Avaa askel ja risteily tällä osalla.

Mailin 9 – mailin 10
Tämä on viimeinen nousu päivän ylöspäin, joka vie sinut pois Fantastic Circle Drive -tuotteesta, avustusaseman ohi ja Kroatian Jalkapallomaajoukkue Paita kääntyy sitten ihanteelliseen mansikkaasemaan. Varmista, että heilutat Tiburonin niemimaan klubilla työskenteleville.
Mailin 10 ja mailin 11
Ymmärrät, että jyrkkä alamäki menit ylös, hyvin, kun menet takaisin tällä kertaa takaisin, mutta ole varovainen, kun käännät ihanteellisen Harbor Cove Waylle. Sitten noudatat sekä jalkakäytävän ja ranta -alueen varrella.

Mailin 11 – mailin 12
Lululemon suosittelee asemaa sekä teräsrumpalit nousevat henkesi ylös ja menevät jälleen kerran talon venytykselle ja viimeisille mailille, kun juokset Blackien laitumella. Olet työskennellyt vaikeasti ja ymmärrät, että voit tehdä sen nyt.

Mailin 12 – mailin 13.1
Tämä on koko pyörätietä pitkin, tasainen, nopea, kun juokset puusta puuhun. Sinä nouset Tiburon Blvd. sekä palkitaan upealla ainutlaatuisella maalilla, maserati -ajoneuvoilla molemmilla puolilla. Hymyile ja esitä mitali äärimmäisen ylpeyden avulla. Teit sen.

Tämä tieto on tarkoitettu vain akateemisille toiminnoille, samoin kuin ei tarkoiteta lääketieteellisen diagnoosin tai hoidon korvaamiseksi. Et saa käyttää tätä tietoa diagnosoida tai hoitaa terveys- ja hyvinvointia koskevaa ongelmaa tai ehtoa. Tarkasta aina lääkärisi kanssa ennen ruokavalion muuttamista, untapoja muuttamalla, lisäravinteiden ottamista tai uuden fyysisen kunto -rutiinin aloittamista.